top of page
telenet_smiley_rgb_web (1).png

Maak kennis met Martine


Jouw contactpersoon voor alle vragen over Essential Internet.

 

Als partner van Essential Internet kan het altijd zijn dat je met vragen zit. Of dat er gewoon iets niet zo vlot loopt. Gelukkig is er dan Martine: naast haar dagelijkse job bij Telenet is ze ook hét aanspreekpunt bij eventuele problemen met Essential Internet. ‘Maar dat zijn er niet al te veel, gelukkig maar’, zegt ze. Wij gingen op de koffie en vroegen hoe de overgang naar HighFIVE voor Martine verloopt.

 

 


 

Martine, kan je vertellen wat voor werk je juist doet bij Telenet?

 

Hallo! Ik ben aan de slag op de afdeling Internal Service Operations, en daar zijn we eigenlijk bezig met van alles: ik doe voornamelijk checks voor het sociaal tarief – kijken of klanten daar inderdaad recht op hebben. Daarnaast hou ik me bezig met de verzending en retours van thuisleveringen. Dat gaat dan weer van hardware zoals modems, tot alle soorten toestellen die via de webshop worden besteld.

 

En dan neem je er natuurlijk nog iets extra’s bij: Essential Internet.

 

Ja, klopt. Dat is op zich vrij minimaal, want ik spring vooral in als partners met vragen of een probleem zitten. Bijvoorbeeld een aanvraag die niet is doorgekomen, of een korting die niet is verrekend op de aanrekening. Maar da’s dus beperkt. Al doe ik het wel enorm graag. Het zorgende zit echt in mij, en ik haal er veel voldoening uit als ik mensen kan helpen. Ik bijt me daarom ook echt vast in de vragen die binnenkomen, en zorg snel voor een oplossing.

 

Het is inderdaad een mooi programma. Scheelt de komst van HighFIVE nog extra voor klanten?

 

Jazeker, dat geloof ik wel. Ze hebben het financieel sowieso moeilijk, en – vooral voor voormalige TEN-klanten – maakt 5 euro per maand toch een verschil. Het geeft ze de mogelijkheid om te sparen. Of zelfs af en toe eens een extraatje te doen of te kopen. Ik zie er dus zeker de meerwaarde van in!

 

Hoe verloopt de overgang naar HighFIVE? Zijn er al veel nieuwe klanten?

 

Goh, da’s moeilijk te zeggen. De aanvragen komen namelijk via heel wat verschillende kanalen binnen – en gaan zeker niet allemaal via mij. Meer zelfs: eigenlijk passeren enkel de zogenaamde probleemgevallen. Maar goed nieuws, die zijn er voor HighFIVE nog niet geweest! Ik durf dus gerust zeggen dat de overgang vlotjes is verlopen.

 

 

Heb jij als partner toch een vraag over HighFIVE? Of een probleem dat je graag opgelost ziet? Contacteer dan gerust Essential Internet-collega Martine via essentialinternet@telenetgroup.be



 

 

 

 

 

 

 

Comentarios


2025 by Telenet Essential Internet

Cookie settings

Disclaimer

Privacy

bottom of page