top of page
Transitie naar HighFIVE

We maken internet nog toegankelijker voor kwetsbare gezinnen met de introductie van HighFIVE, een voordelige vaste internetoplossing.

Tegelijk nemen we afscheid van FIVE, met een soepel overgangsplan voor klanten.

Picture6.png
Heb je vragen?

We helpen je graag. En zo efficiënt mogelijk. Je vindt hieronder de meest gestelde vragen over het Essential Internet Programma.

 

Verder verzamelden we alle vragen die ooit gesteld werden over het programma op één plek.

Happy kids Comcast picture.jpg
Meest gestelde vragen
Heb je het antwoord niet gevonden, stel je vraag dan rechtstreekst via onderstaand webformulier.
Het is de snelste manier om geholpen te worden:

Disclaimers

Essential Internet HighFIVE

Aanbod geldig enkel wanneer de klant een Telenet Essential Internet-voucher heeft verkregen van een erkende sociale organisatie waarmee Telenet samenwerkt en waar de klant bij aangesloten is.

De klant zal na een periode van 60 maanden gevraagd worden een nieuwe Essential Internet-vouchercode in te geven om van hetzelfde product te kunnen blijven genieten. De klant zal hiervoor op tijd en meermaals gecontacteerd worden, indien hij geen nieuwe Essential Internet-vouchercode kan voorleggen, dan zal het product stopgezet worden. Door het product aan te vragen, verklaart de klant dat hij aan voormelde voorwaarden voldoet. Telenet behoudt zich het recht voor om gedurende de overeenkomst de nodige bewijsstukken op te vragen en het bedrag van het eventueel onterecht toegekende product terug te vorderen.

bottom of page